Fairline 62 Squadron
VraagprijsVerkocht
Bouwjaar1993
Motor2x MAN 820 pk
Afmetingen19.93m x 5.28m x 1.45m
LigplaatsOp aanvraag
Ruim varend woonschip met overdraagbare huurligplaats in Amsterdam-Noord
Voor extra informatie of een afspraak voor een bezichtiging kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen.
Jachtmakelaardij de Maas
uw Jachtmakelaar Ricardo Bosma
Jan Klingenweg 3
5335 JK Alem
0418 66 32 36
Jachtmakelaardij de Maas
uw Jachtmakelaar Ricardo Bosma
Jan Klingenweg 3
5335 JK Alem
0418 66 32 36
Informatie en contact
Voor extra informatie of een afspraak voor een bezichtiging kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen.
Jachtmakelaardij de Maas
uw Jachtmakelaar Ricardo Bosma
Jan Klingenweg 3
5335 JK Alem
0418 66 32 36
Jachtmakelaardij de Maas
uw Jachtmakelaar Ricardo Bosma
Jan Klingenweg 3
5335 JK Alem
0418 66 32 36
- Algemeen
- Accommodatie
- Motor en elektra
- Navigatie en elektronica
- Uitrusting
Algemeen
Algemeen
Ontwerper
Bernard Olenski
Jachtwerf
Fairline Boats
Romp type
v-bodem
Romp kleur
wit
Dek kleur
wit
Materiaal
grp (polyester)
Flybridge
Open cockpit
Doorvaarthoogte
630 cm
Kruiphoogte
490 cm
Waterlijn lengte
1643 cm
Waterverplaatsing
29 tonnes
Stuursysteem
stuurwiel
Stuursysteem locatie
binnen en buiten
Afstandsbediening
Roer
dubbel
Trimflaps
Accommodatie
Accommodatie
Stahoogte
190 cm
eethoek
Machinekamer
Hutten
+2 crewcabins
Slaapplaatsen
9
Type interieur
Gewrapt
Bekleding kleur
wit
Matrassen
Kussens
Gordijnen
Watertank
1270 ltr.
Watertankmeter
Vuilwatertank
300 ltr.
Vuilwatertankmeter
Afvalpomp afvoerpomp
Dekafzuiging
Druksysteem
Frequentie geschakeld
Warm water
Boiler 136 ltr 220 volt en motor
Dekwas pomp
Buitendouche op het dek
Douches
3
Toiletten vacuum
Fornuis
4 pit(ten) Induction
Oven
Combi
Magnetron
Combi
Koelkast
Samsung
Vriezer
96 ltr.
Hete lucht verwarming
Airconditioning
Het esdoorn fineren interieur is gewrapt in een choclade buine noten variant, waardoor het interieur warmer is geworden. De lichte (witte) vloer- en meubelbekleding is aan vervanging toe. Hier is de prijs op gebaseerd. Het vaartuig is voorzien van een kluis.
Motor en elektra
Motor en elektra
Aantal motoren
2
Starttype
elektrisch
Motor type
binnenboord
Fabrikant
MAN
Model
D2848 LXE
Cilinders
8
Vermogen
820 pk
Urenteller
Keerkoppeling
Transmissie
schroefas
Voortstuwing
schroef
Koelsysteem
indirect
Brandstoftanks
Inhoud
1815 ltr.
Materiaal
Aluminium
Maximale snelheid
50 km/h
Kruissnelheid
12 km/h
Brandstoftankmeter
Snelheidsmeter
Oliedrukmeter
Temperatuurmeter
Boegschroef
elektrisch
Accu
2x 225 ah, 2x 200 ah, 2x 170 ah,2x 170 ah, 2x 55 ah yellow top
Acculader
Victron 24/3000/70
Dynamo
80 A
Generator
16 kW
Inverter
Victron 24/3000/70
Voltmeter
Walstroom
Walstroomkabel
Navigatie en elektronica
Navigatie en elektronica
Kompas
Log
Diepte meter
Navigatieverlichting
Roerstandindicator
Autopilot
GPS
VHF
Uitrusting
Uitrusting
Anker
Anker verbinding
ketting
Ankerlier
elektrisch
Cabrio
Buitenkussens
Zeerailing
Zwemplatform
Zwemtrap
Davits
Zware RVS ca 220 kg de stuk
Teakdek
Fenders & lijnen
Brandblusser
Zelflozende cockpit
- Passarelle
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |